Zondag 4 december – Film ‘De Stille Kracht’ – aanvang 14:00 uur & eind 19:00 uur - Boek hier!

4 december 2022

Zondag 4 december vertonen wij eenmalig in een marathonsessie met twee pauzes het legendarische tv-spel van Walter van der Kamp ‘De Stille Kracht’. Je weet wel met de badkamerscene met Pleuni Touw…. Er zijn slechts 20 plaatsen. Vol is vol. Dus: boek en betaal snel.

In het broeierige Nederlands Indië van rond 1900 wordt de Europeaan geplaagd door wat de Javanen 'de stille kracht' noemen: een combinatie van tropische magie, oosterse ondoorgrondelijkheid en wederzijds onbegrip. Otto van Oudijck, de resident in Laboewangi op het eiland Java, zijn zoon Theo, dochter Doddy en zijn verleidelijke en jonge vrouw Leonie, vallen langzaam maar zeker ten prooi aan deze mysterieuze stille kracht...

De kosten voor dit evenement bedragen: €25,--. Je kunt reserveren bij info@louiscouperusmuseum.nl onder gelijktijdige overmaking van €25,-- op rekeningnummer NL45 INGB 0007 7028 53 ten name van Louis Couperus Museum onder vermelding van “Film stille Kracht”. Zodra je hebt betaald, is je reservering definitief.