zaterdag 8 juni 16.00 - haagse muziek uit 1900

8 juni 2019

Leden van het Talent op Podium Orkest brengen stukken van Haagse componisten van rond 1900. Sommige worden vrijwel nooit meer opgevoerd. Een aantal bijzondere pareltjes uit muzikaal erfgoed!

Verder liederen voor sopraan en piano van Dresden, Zagwijn en Van Rennes (het laatste op een tekst van Couperus), een strijkkwartet van Verhulst en stukken van Van den Sigtenhorst Meyer, Wagenaar en Andriessen.

Dit alles vindt plaats in het Louis Couperus Museum. Komt allen luisteren en ook genieten van de nieuwe tentoonstelling in het museum Een orchidee tussen de aardappels over alle parodieën en karikaturen die er van en over Couperus zijn gemaakt.

Aanvang: 16.00 uur. De kosten voor dit evenement, inclusief drankje en museumbezoek, bedragen € 12,50. Amices en Museumkaarten betalen € 10,--. U kunt zich aanmelden bij info@louiscouperusmuseum.nl.