FILM KWAIDAN VAN MASAKI KOBAYASHI - zondag 7 april 16.00 uur - INLEIDING: PROF. DR. IVO SMITS

7 april 2019

Op zondag 7 april vertonen wij om 16.00 uur de film ‘Kwaidan’ (1964) van Masaki Kobayashi. In de film vertelt Kwaidan over de spijt van een man die zijn vrouw verlaat, het stilzwijgen van een getuige wiens leven door een mysterieuze verschijning wordt gespaard, een blinde artiest die overtuigd wordt terug in de tijd te gaan voor een optreden en tenslotte een door geesten geplaagde samurai. De film wordt ingeleid door Prof. Dr. Ivo Smits.

Aanvang: 16.00 uur. De kosten voor deze bijzondere film, inclusief drankje en museumbezoek, bedragen € 12,50. Amices en Museumkaarten betalen € 10,--. U kunt zich voor deze middag aanmelden bij info@louiscouperusmuseum.nl.