Vrijdag 4 oktober 15.30 uur - Bezoek Museum + Wandeling + Vaartocht - volgeboekt!

4 oktober 2019

Het Louis Couperus Museum organiseert samen met De Ooievaart op vrijdag 4 oktober weer een wandeling in combinatie met een vaartocht. Aanvang programma: 15.30 uur. Boek snel! Het is de laatste vaartocht van het jaar. Als u wat eerder komt, kunt u in alle rust onze nieuwe tentoonstelling Een orchidee tussen de aardappels bekijken over alle parodieën en karikaturen die er van Louis Couperus zijn gemaakt.

Couperus was anders en daardoor een dankbaar object van spot. Hij was een opvallende verschijning in Den Haag, een dandy die liep te flaneren. zijn schrijfstijl was bloemrijk en de personages in zijn boeken zochten de grenzen op van alles wat niet netjes en keurig was.

15.30 uur Ontvangst en bezoek Louis Couperus Museum
16.00 uur Wandeling  Willemspark, langs villa’s en Plein 1813
17.00 uur Literaire Vaartocht met drankje – Opstap bij het Hiltonhotel
18.30 uur Eind Literaire Vaartocht - Afstap bij het Hiltonhotel

Kosten: €24,50 euro volwassene, €16,50 euro kinderen.

U kunt een plaats reserveren bij info@louiscouperusmuseum.nl onder gelijktijdige overmaking van €24,50 dan wel €16,50 op rekeningnummer NL45 INGB 0007 7028 53 ten name van Louis Couperus Museum onder vermelding van “Vaartocht 4 oktober”. Zodra U hebt betaald, is de reservering definitief.