zondag 3 november 16.00 uur - verhalen over de liefde van louis couperus en tijdgenoten - ben croon en antoinette van nievelt

3 november 2019

Op zondag 3 november om 16.00 uur “verhalen” Ben Croon (verteller)  en Antoinette van Nievelt (piano) over de liefde.

De Nederlander Louis Couperus, de Italiaan Dino Buzatti en de Braziliaan Joaquim Machado d’Assis schreven in dezelfde tijd maar vanuit verschillende culturen verhalen over de liefde:

• 'De man in huis', Louis Couperus
  • 'De betoverde jas', Dino Buzatti
  • 'Admiraalsnacht', Joaquim Machado d’Assis

In de liefde kan de mens in staat zijn tot grote overgave en tederheid. Maar de liefde vormt even zo goed het toneel van verwarring, tekortschieten en verloren illusies.

Aanvang: 16.00 uur. De kosten voor dit bijzondere evenement, inclusief drankje en museumbezoek, bedragen € 12,50. Amices en Museumkaarten betalen € 10,--. U kunt zich voor deze middagaanmelden bij info@louiscouperusmuseum.nl.